Гарантія та сервіс

 

Ми справжні фанати Apple, і впевнені в якості та надійності наданих до продажу пристроїв. Але яким би ідеальним не був пристрій, завжди є ризик виникнення несправностей в роботі техніки. Саме тому в сервісних центрах YABLOKi Service працюють кращі фахівці з багаторічним досвідом роботи, які забезпечують краще в Україні гарантійне та післягарантійне обслуговування техніки Apple.

                                                             

Обираючи Apple, ви можете бути впевнені в якості техніки, яку обрали, а завдяки фахівцям наших сервісних центрів ви можете бути впенені в якості наданих у разі необхідності послуг ремонту та/або сервісного обслуговування.

 

Безумовно, на всю придбану в мережі магазинів YABLOKi техніку, поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів". При цьому, звертаємо вашу увагу на те, що гарантійні зобов'язання не поширюються у випадках:

 

Звертаємо вашу увагу на те, що відсутність зазначених вище порушень та можливість гарантійного ремонту, остаточно визначається сервісним центром тільки після діагностики обладнання.

 

 

Післягарантійне обслуговування та ремонт

YABLOKi Service виконує як гарантійний ремонт, так і післягарантійне сервісне обслуговування техніки Apple. При цьому, діагностика несправності проводиться абсолютно безкоштовно в разі, якщо ви довірите ремонт нам. Ми знаємо, наскільки користувачі люблять свої пристрої, тому наші фахівці дуже дбайливо звертаються з довіреної вами технікою, а необхідні роботи виконуються в найкоротшій час.

 

При ремонті використовуються виключно оригінальні запчастини Apple та найкращі комплектуючі від світових брендів. Ми переконані, що тільки вони дозволяють пристрою працювати безвідмовно.

 

Ми настільки впевнені в якості послуг, які надаються фахівцями YABLOKi Service, що на всі роботи поширюється додаткова гарантія.

 

Вартість та терміни надання послуг сервісу Ви можете дізнатися за телефонами: (0800) 213 213 (дзвінки безкоштовні по всій території України).

 

 

Обмін і повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

 

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

 

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості буде виконаний, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

 

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку/акту сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

 

Обміняти або повернути товар можна в магазині нашої мережі https://yabloki.ua, в якому ви придбали товар. При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.

 

Дізнатися подробиці повернення товару та гарантійного обслуговування ви можете за телефоном гарячої лінії: 0-800-213-213 (щодня з 9.00-20.00, дзвінки по території України зі стаціонарних і мобільних телефонів безкоштовні). Умови обміну або повернення товару вказані вище.

 

 

Гарантійне обслуговування

У разі, якщо товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися в магазин, в якому ви придбали цей пристрій або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнити по тел. 0-800-213-213 (щодня з 9.00-20.00, дзвінки по території України зі стаціонарних і мобільних телефонів безкоштовні). Безпосередній телефон гарантійного сервісного центру 061-701-20-33 (щодня з 9.00-20.00, дзвінки за тарифами оператора).

 

Умови гарантійного обслуговування

Якщо ваш виріб дозволяє збереження комп'ютерних програм, даних та іншої інформації, Вам необхідно періодично створювати копію інформації, яка міститься на жорсткому диску пристрою або на іншому носії інформації, щоб захистити вміст. Перед доставкою на гарантійне обслуговування ви відповідальні за створення окремої резервної копії контенту і відключення паролів. Можливо, що зміст вашого носія інформації буде втрачено під час гарантійного обслуговування.

 

Під діагностикою слід розуміти програмно-апаратне внесення конструктивних змін. СЦ не несе відповідальність за пошкодження або втрату програм, даних або іншої інформації, яка зберігається на носії, або на будь-який інший частині виробу, яке обслуговується. Пристрій, який відправлено на гарантійне обслуговування буде повернуто Вам із заводськими налаштуваннями і готовим до завантаження оновлення. Ви є відповідальними за перезавантаження всіх інших програм, даних і паролів.

 

Відновлення і перезавантаження програм і даних користувача гарантією не охоплюються.

 

Програмна активація виробів Apple може бути виконана Продавцем до моменту продажу з метою перевірки якості виробу. На умови і терміни гарантійного обслуговування це не впливає.

 

 

Гарантія не буде виконана у наступних випадках:

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються:

Дізнайтеся першими про розпродажі та новинки

Ви вже підписані за цією поштою. You are already subscribed to this email.